BD 5281 26 decembrie 1951 Puterea spiritului chiar înainte de sfârșit …



Puterea spiritului va izbucni cu o violență cuceritoare. Atunci, cei care sunt ai mei vor mărturisi despre Mine și slava Mea, dar și despre păcatul și întunericul oamenilor, pe care ar vrea să-l ascundă, dar pe care îl văd implacabil revelat de către spiritul de la Mine. Duhul Meu va deveni atât de eficient încât și adversarii vor fi atenți la lucrarea neobișnuită făcută de slujitorii luminii. Dar acest lucru nu va face decât să evoce o rezistență sporită, pentru că Satana îi împinge pe aceștia să lucreze împotriva Mea. Lumina și întunericul luptă evident una împotriva celeilalte, iar acesta este semnul sfârșitului, că lupta nu se mai duce în secret, ci în public și că se consideră că este bine și corect ca această luptă să fie anunțată credinței în Mine. Atunci adversarul Meu crede că jocul său este câștigat …
Atunci lupta izbucnește cu atâta înverșunare încât intervine și lumea luminii și se recunoaște un aflux neîncetat de putere din împărăția spirituală, pentru că cei care sunt ai Mei nu vor mai fi timorați sau temători de amenințările și ordinele puterii pământești, ei vor fi împliniți în acest fel de puterea spiritului Meu, încât mărturisesc cu o putere de convingere vie, care îi umple de uimire pe toți oamenii și, de asemenea, câțiva dintre ei vor putea umbla în ultimul ceas. Pentru că nu mai sunt un Dumnezeu îndepărtat pentru ai mei, ci am devenit cu adevărat un tată pentru ai mei, pe care ei îl îmbrățișează cu încredere, pe care îl cheamă copilărește implorând ajutor și pe care îl mărturisesc lumii în fiecare oră cu o credință și un curaj de nezdruncinat .


Spiritul Meu va acționa atât de evident, iar puterea spiritului Meu îi va inunda pe ai mei, încât ei rămân neclintiți și își pierd orice teamă și timiditate în certitudinea bucuroasă a venirii Mele. Iar Eu voi veni la ei, în mod vizibil sau tangibil, și îi voi întări, mângâia și încuraja, voi fi cu ei și voi da mereu noi semne ale prezenței Mele, pentru că ultima bătălie a credinței necesită o mare putere din partea Mea și această putere a lor numai prin Mine însumi pot fi alimentați în mod excepțional.
Atunci se vor întâmpla semne și minuni, așa cum se anunță, dar puterea spiritului Meu produce astfel de efecte, pentru că în ultimul timp aceste minuni nu mai înseamnă o constrângere la credință, ci doar întărire pentru cei care sunt ai Mei și judecată pentru adversarii Mei, care și prin astfel de dovezi ale influenței Mele divine nu se vor schimba în gândurile și aspirațiile lor, predându-se cu deplină conștiință Satanei de dragul posesiunilor pământești, care acționează împotriva Mea pentru a-i sluji …. Și ei își vor primi răsplata …. ei vor cădea în lotul celui care este adversarul Meu, care este legat în ziua judecății, când îi voi aduce pe ai mei în împărăția Mea ….


Amin


Sursa: http://bertha-dudde.info/leseauswahl/wortgottes/07_HTML/5/5281.html

This entry was posted in Bertha Dudde, VIZIONARI, SCRIBI, PROFETI and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a comment