238. Ilie, înaintemergătorul – un indiciu pentru viața contemporană


30 iunie 1842

Maleahi 4:5: “Iată, vă voi trimite pe proorocul Ilie înainte de marea și cumplita zi a Domnului!”

Matei 17:10: “Și ucenicii Lui L-au întrebat și au zis: “Ce spun cărturarii că Ilie trebuie să vină mai întâi?”

[1] “Cereți și vi se va da, căutați și veți găsi, bateți și vi se va deschide”. Spuneti-Mi, de la cine vin aceste cuvinte de mângâiere? Tu spui că sunt de la Mine. Bine, spun Eu, dar dacă aceste cuvinte veșnic adevărate vin de la Mine, spuneți, ce vă împiedică să le urmați activ, astfel încât să fie ușor pentru fiecare dintre voi să înțelegeți astfel de lucruri importante și, de asemenea, cele mai ușor de înțeles pasaje din Scriptura vieții?

[2] Știți ce este de vină pentru aceasta? Eu vă spun și v-am spus deja de multe ori: Nimic altceva nu este de vină pentru aceasta decat concepția voastră încă nesăbuită despre Mine, conform căreia încă Mă căutați din ce în ce mai mult în infinitul, puternicul, mărețul și suprasfântul, în loc să Mă căutați în unica și blânda iubire.

[3] Voi vedeți cu siguranță în Mine pe Dumnezeu, pe Cel infinit de mare, care a creat cerul și pământul prin intermediul Cuvântului Său; dar Dumnezeul, dragul Tată, care nu consideră că este sub demnitatea Sa să pună în mișcare chiar si aripile unui țânțar bălai și să aibă grijă de plantele mucegăite pe o fărâmă umedă de pâine, ca acestea să înflorească – iată, acest Dumnezeu atât de profund smerit, acest Dumnezeu atât de blând, atât de răbdător și iubitor Tată este încă mai mult sau mai puțin ciudat pentru inima voastră!

[4] Iisus, care i-a încărcat pe umerii Săi pe păcătoși, care i-a chemat la Sine pe cei obosiți și împovărați; pe Iisus, singurul Păstor bun, pe El, Cel răstignit, încă nu-L cunoașteți!

[5] Dar, întrucât acest Iisus cel mai blând vă este încă ciudat în cum și ce este El, atunci marele profet Ilie vă este de asemenea ciudat și vă este străină “ziua cea mare și cumplită a Domnului”!

[6] Dacă nu înțelegeți lucruri care nu sunt aici sau care sunt prea îndepărtate de simțurile voastre, voi spuneți cu siguranță cu scuze: “Doamne, să înțeleagă un astfel de lucru le este dat doar celor pe care Tu i-ai chemat la aceasta!”. Dar Scriptura vieții este în mâinile voastre; cu ce scuză valabilă vă puteți înfățișa acolo, dacă vă întreb: “De ce nu înțelegeți astfel de lucruri pe care ar trebui să le înțelegeți în primul rând?”

[7] Cine este profetul Ilie aici? Acum deschideți pentru prima dată urechile și ascultați: Este vorba de iubirea Mea, care precede orice judecată, așa cum se întâmplă chiar acum cu tine și cu încă alții din altă parte! Acesta este “Ilie”! Când aceasta (iubirea Mea) începe să vină la voi, “Ilie” este deja acolo. Ilie este astfel strălucirea premergătoare a iubirii Mele, care este acum în drum spre voi în puterea ei infinită de foc, da, în toată plinătatea ei infinită.

[8] Cine înțelege razele blânde ale acestui “Ilie” și se lasă pătruns de ele, va persista, de asemenea, în marea de foc a iubirii Mele infinite care se apropie.

[9] Dar vai de cel care nu va fi făcut din “Ilie” pe unul al său! Cu adevărat, el nu va rezista în marea de foc a iubirii Mele când va veni în plinătatea ei peste toate creaturile!

[10] Cine nu este capabil să trăiască în spirit cu Ilie în carul de foc al iubirii care se ridică spre Mine spre cer, cum va putea exista atunci chiar și la baza focului, din care carul lui Ilie nu este decât o mică scânteie?

[11] Iată ce spun aceste pasaje – pentru voi întunecate – care, totuși, ar trebui să fie mai strălucitoare pentru voi decât soarele la amiază! Acum înțelegeți bine astfel de lucruri și respectați-l pe “Ilie” care se află acum printre voi, astfel încât să nu fiți distruși de marele Meu foc care va veni! Înțelegeți bine acest lucru! Amin.

Jakob Lorber, Daruri ceresti, vol.2

This entry was posted in Jakob Lorber and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a comment